Aslan Kral tablosunu kazanan…

Evet sevgili müzeseverler, geçen seferki Lego kovasından sonra bu ayın hediyesinin de kazananı belli oldu!  Birçoğumuzun çocukluğuna damgasını vuran Walt Disney klasiği Aslan Kral’ın tablosunu kazanan talihli…

Mütevazi hediyemizin kazananı belli oldu!

Aslan Kral’ın bir bit pazarında karşımıza çıkan ve sizlere ayırdığımız yağlı boya tablosunu kazanan talihli rainbow

Rainbow rumuzlu takipçimiz bizimle 90larmuzesi@gmail.com adresinden iletişime geçtiği takdirde hediyesi en kısa zamanda kendisine doğru yola çıkacak. Olur da rainbow’dan ses çıkmazsa diye belirlediğimiz yedek talihlimiz ise Onur!

19 - rainbow.

Çekilişi nasıl yaptığımıza gelince: Öncelikle yorum bırakanların takip ettikleri kanalları belirleyerek, yorum sırasına göre bir liste oluşturduk. Daha sonra 31 kişilik bu liste (hem facebook hem de twitter’dan takip edenleri 2 defa sayarak) doğrultusunda random.org’da çekilişimizi gerçekleştirdik ve kazanan 19. sırada bulunan rainbow oldu.

Çekilişimize katılan herkese teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Beklenmedik yeni bir hediyeyle çok yakında görüşene dek esen kalın!

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Aslan Kral tablosunu kazanan…

  1. filmerkan says:

    tebrikler. 🙂

  2. Tebrikler, ben çok istiyordum. Ben de tişörtleri bile var hala çocukluktan kalma. Ama şans başka arkadaşın yüzüne gülmüş. Hayırlı olsun (:

  3. RAMAZAN says:

    çok güze ben çok beğendim muhteşem

Leave a comment